Kasten, bedden en ander meubilair die te groot of te fragiel zijn om in zijn geheel te verhuizen, gaan wij alvast demonteren.<\/li><\/ul>Omdat de klant voor en op de dag van de verhuizing nog het een en ander aan spullen nodig heeft, denk aan een setje servies, medicijnen en toiletartikelen, worden deze in goed overleg apart gehouden. Dit geldt ook voor het meubilair wat nog wordt gebruikt.<\/p>
De verhuisdag<\/h2>
De verhuisdag begint zoals wij alle particuliere verhuizingen starten. Er komt een volledige verhuisploeg met in ieder geval \u00e9\u00e9n van de medewerkers die aanwezig was bij het inpakken en voorbereiden van de verhuizing. Hij zal het team informeren wat de wensen zijn, doornemen welke meubels mee gaan en welke eventueel blijven staan of naar een andere bestemming gaan. Omdat hij al een dag met de klant heeft doorgebracht, weet hij precies wat er op de dag van de verhuizing wordt verwacht en hoe om te gaan met bijvoorbeeld dierbare of kwetsbare stukken. Zodra alles voor iedereen duidelijk is gaan de verhuizers starten met het inladen van de inboedel in de daarvoor bestemde verhuiswagens. Het inladen van de inboedel is meestal in de ochtend al afgerond. Waarna we afreizen naar de nieuwe locatie en starten met het uitladen van de inboedel. Meubels worden uitgepakt en op de gewenste plek in de nieuwe woning neergezet. Soms is er twijfel bij de klant of een meubelstuk wel tot zijn recht komt op een bepaalde plek in de woning. Omdat wij veel ervaring hebben met het inrichten van woningen en plaatsen van meubels delen wij onze ervaringen met de klant. Wij adviseren de klant vanuit onze ervaring en komen samen tot een goede inrichting van de woning.<\/p>
Aan het einde van de verhuisdag zal nog een ronde gelopen worden met de klant om te checken of alles wel echt op de juiste plek staat en of de woning nog goed begaanbaar is. Het is immers ineens een nieuwe leefomgeving en dan is het wel fijn dat alles naar wens is.<\/p>
Uitpakservice:<\/h3>
Afhankelijk van de grootte van de inboedel kan op de dag van de verhuizing en anders een dag later gestart worden met het uitpakken van alle verhuisdozen. Ingepakt meubilair en gedemonteerde kasten en bedden worden standaard op de dag van de verhuizing uitgepakt, in elkaar gezet en geplaatst op de gewenste plek in de nieuwe woning. Voordat wij starten met uitpakken wordt er besproken welke spullen waar mogen komen te liggen. Gaat het om bijvoorbeeld een buffetkast met servies, dan gaan wij die inrichten zoals wij het ook hebben aangetroffen bij het inpakken. Zo komen alle spullen terecht op een plek waar de klant ze ook weer terug kan vinden. Een vitrinekast vol beeldjes en fotolijstjes zal exact zo ingericht worden zoals het in de vorige woning stond.<\/p>
Handymanservice:<\/h3>
Om echt tot een totaalservice te komen, bieden wij ook een handymanservice aan. Onze handyman komt vaak een dag na de verhuizing om te helpen met het ophangen van gordijnen, het bevestigen van plankjes aan de muur, het ophangen van lijstjes en schilderijen en het ophangen van lampen die de verhuisploeg niet heeft kunnen ophangen omdat er bijvoorbeeld geboord moet worden. Zo richten wij de nieuwe woning in en zal het echt als thuis gaan voelen.<\/p>
- Duidelijke offerte vooraf<\/li>
- Duurzaam Transport<\/li>
- Professionele verhuizers<\/li>
- Professionele montage <\/span><\/li>
- Duurzame materialen <\/span><\/li>
- Ervaring met projecten<\/li>
- Eigen materiaal<\/li><\/ul>\t\t\t\t\t\t<\/div>\n\t\t\t\t<\/div>\n\t\t\t\t\t<\/div>\n\t\t<\/div>\n\t\t\t\t